lemanpenah24 Merhaba 5 gün önce normal doğum yaptım . Şimdi göbek deliğimin etrafinda fitiklar olduğunu fark ettim . Sizce kendi kendiliğine keçib gidermi ? Kimsede böyle problem olubmu?