rr321rr siz olsanız ne yapardınız diye sormuşsunuz yeni gördüm kusura bakmayın.. Bende özellikle şehir hastanesi yeni açıldığı için izmirde temiz ve yeni olduğu için önce bir düşündüm araştırma yaptım. Sonrasında doktorların 5te gittiğini nöbetçi asistanların kaldığını duydum. Saat kaçta doğuracağım belli değil belki önemli bir sıkıntı çıkacak Allah göstermesin, kendi canımın canınıda riske atamam. Varsın sıkıntısız tertemi bir doğum yapayım cebimden paralar gitsin. Ama tecrübesiz birine denk gelip asla riske atamam kendimi kesip biçtiremem. O yüzden başından beri özele gidiyorum ve orda kendi doktorumla doğum yapmaya karar verdim :)