Merhaba hayırlı bayramlar hepinize. İsim konusunda bir türlü karar veremeyen bireyler olarak en son buraya yazmak istedim. Beraber fikir alışverişi yapalım. Benim 2 oğlum var Aybars ve Uraz şimdide bir kızım olacak ama uyumlu kısa olsun ve çok olan bir isim istemiyorum yardın edin lütfen fikirleşelim