gecegunduz Kızlar kıyafetlerin hepsini yıkamak için etikleri vs söktüm ama iç kısmında bulunan etiketini sökmedim onu da çıkarmak gerekiyor mu siz söktünüz mü ?
Mrvsmt2502 gecegunduz iç dış hepsini sökmüştüm ama büyüdükçe sadece tenine deyen etiketleti kestim zıbınların falan. Kıyafetlerin ense etiketlerini keserim ama yan etiketleri duruyor mesela tenine temas etmediği için
Nursah2 gecegunduz 15 aylık ikiz annesi olarak kıyafetleri dolapta bulamıyorum bile. Etiketleri kendileri hallediyorlar 😅😅
dilaradoyan gecegunduz tenine temas edecek bi yerdeyse söktüm değilse sökmedim. Rahatsız olacağını hissettiğim etiketleri de giydikten sonra sökmediysem söktüm
ayseayseaysee İç dış her yerindeki etiketleri söktüm. Yenidoğanı ayrı yıkadım, 0-3 ayı ayrı yıkadım karışmasın diye. Dolabına da ay ayırıcı aldım o şekilde astım
Esrackc ayseayseaysee 11. aydan sesleniyorum başlarda böyle özeniyoruz ediyoruz en geç 6. aydan sonra kıyafetleri top yapıp çekmeceye atıyoruz ahajjshd
Mrvsmt2502 Esrackc 3 yaştan sesleniyorum hâlâ her kıyafeti yıkanır düzenleyiciye tek tek yerleştirilir 😂 çoraplar dahil. Takıların ayrı tokaların ayrı düzenleyicisi vardır 😃
ayseayseaysee Esrackc hahahahha ben de öyle düzenli biri değilimdir de eşim düzeni çok sever o ayarladı tüm yerleştirmeleri 😂 ben de muhtemelen 0-3 aylık kıyafet sonrası karışık bir düzene geçerim çünkü biz sadece yenidoğanı geçirecek kadar kıyafet aldık israf olmasın diye ihtiyaç oldukça alacağız 😅
AdaEcem Esrackc benm bı arkadaş çoraba kadar ütülüyordu nasıl yapılıyor bilmiyorum. Öyle bi noktaya geliyorsn çamaşırları kurutmalıktan alıp giydiriyorsn katlayp dolaba koyacak zaman olmuyor 🥹
mervemurat16 gecegunduz ben sökmemiştim il yıkadığımda sonrasında söktüm çok uzun falan olanları oda sadece ense etikwtlwrini zıbınlarda varsa onlarıda çıkarabilirsiniz bazılarında yanlarında oluyor