Canım kadınlar bir süredir heyecanla beklediğim doğumum gerçekleşti. Öncelikle nişanım gelmişti üç gün sonra yürüyüşe çıkmıştım eve döndüğümde saat 13.40 da suyum geldi ve ben doktorumu aradım önce muayenehanesine gelmemi ordan da hastaneye yatmam gerektiğini söyledi. Heyecanlanmıştım su gelmesi durumu doğumun 24 saatte gerçekleşmesi gerektiğini haber veriyormuş. Ama süreç nasıl ilerler vajinal doğum odaklı olduğum için bilmiyordum. Hazırlandık eşyalarımızı alıp eşimle muayeneye gittik. Muayene iyi geçti ordan gidip yemek yedik tabi benim suyum geliyor aşırı aşırı değil sızıntı şeklinde. Hastaneye girince birden daha çok gelmeye başladı taştı🥹 benim gibi bir durum yaşarsanız tedbirli olmanızda fayda var 🥹 Yatışım 16 da yapıldı doktorumla sabah 7 ye kadar sancımın gelmesini bekleyip eğer gelmezse suni sancı ile devam etmeye karar verdik muayenede açıklığım 2 idi. Ve ben beklemeye başladım düzensiz hafif sancılarım oldu. Nst de güçlü düzenli sancılar çıkmadı sabah kadar bekledik. Sabah muayenem yapıldı açılmam yoktu ve saat 7 de suni sancı verilmeye başlandı aşamalı şekilde hafif dozla başladık ve etkili oldu sancılarım düzenli gelip artmaya başladı. Doktorumun gelmeye yakın epeyce sancım oluyordu sancıları pilates topu hareketleri merdiven inip çıkma sukuat ve yürüyüşlerle karşıladım. Sancılarım 2 dk da düzenli ve şiddetli gelmeye başladığında artık hiçbir şeye tahammülüm kalmamıştı doğum yakın diye düşündüm ve artık nefesle karşılamaya başladım sancı sürecini. Doktorum geldi saat 14 gibi ve muayene etti. Açılmam sadece 1cm olmuştu. Ben doğuma gideceğimi düşünürken çok şaşırmıştım ve o an da bebeğimin kaka yaptığını da öğrendim 🥹 ve acilen sezeryana alındım çünkü 24 saati doldurmuştuk açılma olmamıştı ve bebeğim mekonyum yapmıştı.. Bebek strese girdiğinde kaka yapabilirmiş biz 38+4 idik henüz erkendi bu durum için .Bir yandan sancım devam ediyor bir yandan sezeryan hazırlığı yapılıyordu. Anestezi aldığımda sancım da geçmişti.Hep korkuyordum sezeryan olmaktan ve bununla yüzleştim korkacak bir şeyin olmadığını yaşayarak deneyimlemiş oldum. Ancak normal doğum odaklı ilerlediğim için biraz hayal kırıklığı da yaşadım belkide diğer ihtimalleri de göz önünde bulundurmak daha iyi olurdu. Ve en sonunda oğluma kavuştum doğru zamanda doğru bir karar almış olduk bebeğim ve ben iyiyiz 🥹😍 Hep okuyorum doğum hikayeleri ben de katkı sağlamak istedim yeni anneler için ☺️ bu süreçte şunu öğrendim her bebek kendi doğumunu belirliyor önemli olan yavrularımızın sağlıkla dünyaya gelmesi 🥹😍 ve sezeryan doğum risk durumlarında özellikle harika bir b planı 💫 Hamile olan canım anne adaylarına kolaylıkla sağlıkla mutlulukla atlatacağı doğumlar diliyorum sonunda yavrunuza kavuştuğunuz an o ana her şey değer bebek isteyen bekleyen herkese de nasip olsun duam 🙏🏻🥹💕