dero32 ilk haftalar regl sancısı gibi sancılar çok normal🥹 ben de sizin gibiydim doktoruma sordum çok normal demişti. Ama inanın her şey olacağına varıyor. Hiç evham yapmanıza gerek yok. Şu an vücudunuz hormonal olarak da hamileliğe adapte olmaya çalışıyor. Bunun da psikolojik etkileri oluyor tabii ki. O kadar çok takıyordum ki o haftalar ben de, inanın çok kanamam da oldu, ilerleyen haftalarda tansiyonum bile çıktı, ama allah ol deyince her şey oluyor her şey onun sayesinde. Şimdi 34 haftalığız doğumu bekliyoruz 🥹 gerçekten hamileliğinizin tadını çıkarmaya çalışın, özellikle burada yazılanlar da kötü etkiliyor çoğu zaman. Gerekmedikçe okumamaya çalışın