-sum- Yakın zamanda doğum yapanlar memnun kaldiniz mi? Doğum ücreti ve doktor çağırma ücreti nedir ? Nst için ayrı ücret alınıyor mu doğum sırasında?doğuma neler dahil ? Genel bilgilendirirseniz beni çok sevinirim 🤗🌻
Senemm5834 -sum- ben ilk iki doğumumu orda yaptım 2020 ve 2022 yılında ikisinde de çok memnun kaldım üçüncüye hamileyim Allah nasip ederse yine orda yapacağım
tombikdoner22 -sum- benim kuzenim orda dolum yaptı Saadet hanıma o kadar memnundu ki herkesw tavsiye ediyor
Aysegul466 -sum- doğum kağıtları bende vardı görsel ekleniyorsa yasak değilse ekleyeyim ben saadet hanıma gidiyorum asla baskı kurmuyor ve çok anlayışlı bir doktor kesinlikle tavsiye ederim 15 nisana doğumum var inşallah bende 37. haftalarımda tanıştım kendisiyle memnun kalıesınız bence nst için ek ücret alınıyor ama pendik kartınız varsa nst bide muayenede indirim oluyor bilginiz olsun
-sum- Senemm5834 ya hangi doktorlara gittiniz ? Şimdi doğumunuz ne zaman ☺️ birde ücretler vs noktasında bilginiz var mi
Senemm5834 -sum- ben ilk Esra hanıma gittim memnun kalmamıştım sonra da mine Füsun ergule gittim 2 sindede baştan aşağıya doğuma kadar bunda da şuan aynı doktora gidiyorum normal doğum fiyatı 33 bin benim ikisi normal doğum olmuştu bunu sezeryan yapmayı düşünüyorum kordonlarimi bağlatmak için 26 haftalık hamileyim
Senemm5834 -sum- yengem de iki doğumu medipolde yaptı ikincisini yapalı 3 ay oldu saadet hanıma gitti oda başından sonuna kadar sezeryan oldu oda çok memnun kaldi
-sum- tombikdoner22 ya peki yenidoğan yoğun bakım var mı herhangi bir olası durumda nasıl bir yol izleniyor ? Ücretleri hakkında bilginiz var mı
-sum- Senemm5834 ben Aytekin hocada doğum yapmak istiyordum ilk gebeliğim 14 Nisan’da göreve baslayacakmis bende tam o gün 38. Haftama giricem nasıl olur bilmiyorum hastahaneye de 1 kez gittim muayene için ilk aylarimda o yüzden soruyorum ☺️
Kecakurda Senemm5834 merhaba, bende mine hocanın takibindeyim doğumu ondan yapmayı planlıyorum, sizce nasıl aklıma saaddet hocada hiç gitmedim ama çok metini duydum, 25 haftalık olduğum için aynı hastanede başka doktora gitmek doğru mudur bilemedim
Senemm5834 -sum- hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 biz ailecek baya memnun kaldık devam da ediyoruz gitmeye inşallah sende memnun kalırsın
-sum- Senemm5834 peki yenidoğan yoğun bakım var mı herhangi bir Allah korusun olası durum için bilginiz var mı nasıl bir yol izleniiyor
-sum- Senemm5834 teşekkür ederim yanitlariniz için ☺️🌻 kartal şehir Hastanesi’ne gidiyorum normalde çok arada kaldım ama karar vermem lazım artik
Senemm5834 -sum- yaa fiyat olaraktan fazla Medipol evet kartalı bende düşündüm ama orası içinde isteğe bağlı sezeryan yapmiyolar dedikleri için Medipol gözüküyor bizze sanki 😊 ordaki doktorunuz kim ayın 15ine randevu aldım şansımı bı denicem Kartal’da bakalım doktor ne dicek
Senemm5834 -sum- rica ederim ne demek. 1 hafta önce görümcem orda sezeryan oldu kendisi çıktı ama bebekte sarılık var diye bırakmadılar bebeği
-sum- Senemm5834 Kartal’da hep asistan doktorlar bakıyor o yüzden değişiyor devamlı 🤦🏻♀️ beni şuan perinatoloji takip ediyor bebeğin suyu az birde şekerim çıktı o sebepten. Bende normal doğum istiyorum ama orda denk gele ebelere denk geleceğimden korkuyorum medipolu de sırf Aytekin hoca normal doğum yanlısı ondan tercih etmek istiyorum fakat dediğiniz gibi fiyatlar baya yüksek birde işte riskli durumlar olunca insan kararsız kalıyor araştırma daha mı iyi olur yoksa özelde daha mı rahat olur ikileminde 🥲🫠
Senemm5834 -sum- gerçekten insan ikilem arasında kalınca zor oluyor Allah yardımcınız olsun iyi düşünün taşının kartal evet asistan doktor olarak yada böyle fazla Bilgi veremedikleri için beni de düşündürüyor açıkçası yengem.medioilde sezeryan oldu gayet rahattı çıkınca görümcem Kartal’da oldu 1 hafta olcak yeni kendine geliyor ama bebeği de sarılık var kan degerlerindeki sarılık yüksek çıktığı için araştırmak lazım felan diye 1 haftadır hastanede tutuyorlar bayram diye Doktorlar yok bilgi vermiyor bu durumlarda korkutuyor beni değişik gerçekten anne olmak Alaly yar ve yardımcımız olsun hastane ve dotkorlar konusunda
-sum- caglaoztrk yoğun bakım ihtiyacı olursa veya bebekte sarılık vs hastanede yatma durumu ücretlendirme nasıl oluyor bilginiz var mi
caglaoztrk -sum- o kadar detaylı bilgim yok ben çamlıca medipolde doğum yaptım yoğun bakım ihtiyacımız olsaydı pendiğe sevk edilecektik çok şükür ihtiyacımız olmadı
-sum- Senemm5834 ya bu tarz yoğun bakım sarılık vs durumlarda inanın devlet araştırma hastaneleri çok daha güvenli geliyor bana. Diğerinde özelde neyle karsilasicaksin doğru mu söylüyorlar sırf para için mi tutuyorlar insan guvenemiyor.. en çokta bundan kararsız hissediyorum daha çok doğum sonrası korkutuyor beni özel için, doğumda da devlet korkutuyor 🤦🏻♀️ 36. Haftama girdim karar veremiyorum eşim de bana bırakıyor ama