Doğum da tekli odalar yok çift kişilik genelde ama haziran ayında doğum hastanesi şehir hastanesine taşınacak diye biliyorum şehir hastanesinde tek kişilik oluyor odalar burdaki sistem de aynı olur diye tahmin ediyorum sizin doğumunuz ne zamana denk geliyor?