Caglaoraldogan Kizlar 2 gündür genital kasınti oluyor 34 haftadayim ama mantar gibi akımti falan yok vaginal enfeksiyon için fitil kullaniyorum o yuzden olabilir mi özellıkle geceleri kasınti tutuyor??
Sibel33_34 Caglaoraldogan bir haftadır bnmde aynıydı gece yatıyrm başlıyor sürekli travazol travacort falan sürdüm doktora söyledim. Sana vereceğim bi ilaç yok kremleri sür dedi. Şuanlık geçti gibi çok şükür
Htc9234 Caglaoraldogan bende ilk sıralar oluyorducanim çok şükür şimdi geçti kesin mantar olmuştur doktoruna bi danış istersen
Caglaoraldogan Sibel33_34 bende yarin sorucaktim travazol var elımde sürsem bişi olmaz herhalde cnkü içi değil dısi kasınıyor