İyi bayramlar arkadaşlar burada yeniyim ve tecrübeleri anneler den destek bekliyorum iki bebeğim var aslında birisi 4 birisi 3 yaşında ama doğurganlık döneminde yani kullandığım uygulamada hamile kalma olasılığımın orta ihtimal olduğu dönemde korumasız ilişki oldu şuan adetime 4 gün var bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı çok mu erken yaptım testi yoksa adete 4 gün kala gebelik olsaydı çıkarmıydı erken gebelik testinde