Ozgeden kese 2000 lerde görünüyormuş benim de bu ay çok enteresan şeylerim oluyor. 19 şubatta adet oldum 25 inde bitti. Sonra korunmasız ilişki yaşadım 18 martta adet oldu. Ve 12 gün falan sürdü normalde 5-6 gün sürer. Ben de kasıklarımda baskı hissedince test yaptım 2 ayrı test ikisi de pozitif çıktı. 2 doktora gittim tabi kese falan görmediler ama kanama alanı ya da kist falan da yok herşey normal dediler. Kanda betam 216 çıktı. 2 gün sonra 485 çıktı bi 2 sonra daha yine verdim 947 çıktı. Doktorlara göre varsa bile sağlıksız bir gebelik olabilir imiş. Bana da dua edin bacılarım ne olduğumu bilemiyorum☹️