Kumsal28 Ozyy1 benimde bi kızım var adı nehir 2. Kızım olucak Allah’ın izniyle 30 haftalık olduk hala isim bulamadık malesef 😂 ırmak da geldi aklıma ama henüz karar veremedik bizde