Esinserkan Ben bişey sormak istiyorum. Beta değerim adetimin 1 gün geciktiği gün 1.20 çıkmıştı 1 hafta oldu hala gelen giden Yok sonradan bu değeri yükselen varmı
Beklenenan Benim adetim 4 5 gün gecikmişti 150 çıkmıştı biraz düşük dediler iki gün sonra iki katı artmadi gerekiyormus bir daha kan ver dediler. 2 gun sonfa 315 cıktı şükür. Suan 5 haftalığız
Deletedmom429 Esinserkan gülyali kuzum biz tam ordunn girisi giresunn cikiso fln oluyoruz ortada degisik bi yerde kaliyor tamda havaalinini biliyorsan tamda ordayiz😂😂
Deletedmom429 Esinserkan ordami oturuyosrsunuz ben istanbula geln geldm 3sndr burdaym ama memleket gbisi yokmus ailem kardeslrm hep orda ya 😢
Esinserkan Deletedmom429 Deletedmom429 yok canım Kocaeli'de oturuyoruz ben aydınlıyım eşim ordulu ama burda oturuyoruz. Ordu'da otursak ne iyi olurmuş 😂
Sdemirel Esinserkan aaa Kocaeliyi görünce yazasım geldi ben de Kocaeli’de oturuyorum buralıyım d zaten inşallah sen hamilesindir çok sevinirim benim diğer aya kaldı yine😅