Homozigotmutant bende 18. Haftamda hissettim şuan 19. Haftadayız ve hergün hissediyorum çok çok güzel bi duygu. Bugün çok üzüldüm bazı olaylardan dolayı oğluma bişey olucak diye çok korktum ama o hareket etti hep onu hissettikçe rahatladım yalnız olmadığımızı çok hissettrio meleklerimiz ❤