iremgunayustun Kızlar bu sabah nişanım geldi 38+2 deyim doktorum da nöbetçi doktor da yoktu hastanede nst bağladılar sancılarım biraz biraz çıkmış dediler ama açıklığım yok suyum gelmedi bayram olduğu için iyice strese girdim 1-2 gün daha bekleyebilir inşallah 🙏 nstde 100ü bulan sancı oldu ben onu bebek hareketleri olarak hissettim ama
Momellaa iremgunayustun bende 38 haftalığım şimdi hastaneye gidiyorum nst ye girmeye bugun doktorumda yok şehir dışında
keyfimin-kahyasi-misin iremgunayustun Ben 37de yaşadım bu durummu Nst de sancım yuksekti fkat acilmam yok diye umursamadilar . Yarın 40 haftalık oluyorum 😂hala dogurmadim
Rafaelli iremgunayustun bende bazen bebek hareketlerının cokk agrılı oldugunu hiss ediyorum,36bitdi cok zorlanıyorum artık oturub kalkamıyorum,mıde yanması, tuvalet bı yandan, 2yasında oglum🤦♀️+sureklı beni istemesi cöktüm
Sevgi3838 iremgunayustun merhaba öyle bebeğin toplanıp toplanıp durması mi sanci diye cikti nst de. Benim nişanım çarşamba geldi doktor eve gonderdi hala bak bugün sali olacak neredeyse hala bekliyorum:) ama öyle toplanıp bırakmaları çok fazla. Bende diyorum hani bebek hareketidir sanci miymis
iremgunayustun Momellaa çoğu hastanede nöbetçi doktor yok çok ilginç bana başka hastane bulun dendi ama şu an doğum başlamadığı için eve geldim. İnşallah sıkıntısız atlatırız Sizin ağrınız var mı
Aylakadin iremgunayustun benim de ilk gebelik.38+3 belirtim yok ama karnımın içinde çok sert hareketleri var gitsem sancı çıkmasından korkuyorum doktorum yok
Momellaa iremgunayustun vardı ama ne hikmetse hastaneye gelince gitti burda nöbetçi var ama bakalım şuan nst de pek birsey yok sadece çok aşırı makata baskı var
iremgunayustun keyfimin-kahyasi-misin o zaman hala umudum var en azından şu 2 günü geçirmek istiyorum 😂
iremgunayustun Aylakadin benim de öyle çok hareketli ve sırt ağrım var bir tarafta toplanıyor kısa süreli onlar makinede sancı olarak çıktı
Aylakadin iremgunayustun yok gelmedi. Dün yürüyüş yaptım yoruldum kuyruk sokumuna ağrı girdi , sabaha kadar aşağı bastirdi. Erkek bebek uzun sürer boşuna ümitlenme diyorlar ama gelsin diye uğraşıyorum
iremgunayustun Aylakadin ben de birkaç gündür hurma yiyordum dün bayramdan kaynaklı biraz yorgundum sabaha karşı nişan geldi. Ben de birkaç gün daha sabretsin diye bekliyorum doktor olmadığı için inşallah en hayırlı zamanda kolaylıkla gelsinler 🤲
Aylakadin iremgunayustun evet işte benim de öyle çok sert ve toplanma şeklinde. Hastaneye gidince sanci çıkar da yatış derler diye bile korkuyorum. Vajinal doğum olsun istiyorum bu şekilde de her an bıçak altına yatmaktan korkuyorum
iremgunayustun Aylakadin açıklık ve su gelmediği için yatış demediler bana muayene canımı yaktı ben de biraz sezeryana kaymaya başladım ama herkesin acı eşiği farklıdır tabi sancıyla beraber acılma olursa belki muayeneler o kadar zor olmaz diye de düşündüm 🥲