kedimiyavdedi Kızlar hayırlı bayramlar 🌹 mide bulantım koku hassasiyetim 2-3 gündür geçti bu normal mi ? İster istemez tedirgin oluyorum
umutluanne7 kedimiyavdedi beeen 🤣 benimde o haftada kesildi sadece 2 gün ama iştahım nasıl açıldı ay neler yedim . 3.gün sanki diğer 2 gün iştahlı iştahlı yemek yiyen ben değilmişim gibi midem hopluyordu 🤣 korkma . Benim gene geldi bulantılar bi gidiyo bi geliyo
kedimiyavdedi mlkkk ay inşallah öyledir. Midemin bulandığı gün o kadar zor ki olmadığında da bu sefer tedirginlik vesvese başlıyor 😅