Hasna77777 Merhaba kızlar ayın 3 ünde doğum yapmıştım sezeryana araba kullanabilir miyim acaba kullanan oldu mu aranızda debriyaja basarken falan bişey olur mu acaba dikeşlere
richgirl10 Hasna77777 ayın 6 sında sezaryen oldum 15 i gibi kullandım. Bence kişiden kişiye değişir. Ben eski halime dönmüştüm. (Araba manuel)
Borttee Annem belinden 7 tane pilatin takıldı. korseyle 4 saat yol gitti yavaş yavaş gidersin zorlamadan birşey olmaz
Hasna77777 richgirl10 aynen benimde manuel kullandım bugün bi sıkıntı olmadı biraz korktum ama çok şükür