Tgbakrc kalbimin atışlarını boğazımda kulağımda hissettiğim o kadar çok zaman oldu ki elim ayağım boşalıyordu özellikle kahvaltıdan sonra ay bir de üstüne panik eklenince 200 ü falan görüyordu herhalde ama doktorum çok normal dedi kardiyolojiye de gittim o da çok normal dedi. Çarpıntınız olunca öksürün, hafif limon yiyin baktınız geçmiyor kollarınızı dirseklerinize kadar yıkayın ama en önemlisi kan ve tiroidlerinize baktırın 💕