Papatyaaam1 bence zararı değil yararı olur başlamanda fayda var doktorum bana folidoce önerdi onu kullandım, bir de tutunması için Rabbime dua et canım benim 2 yaşında oğlum var 22 kg ben onu boyna kaldırmak zorunda kalıyorum Allah’a şükürler olsun bi sıkıntı yaşamadım, diğer hamilelikkeirnde çok dikkat ettiğim halde düştü vs. Allah’a emanetler