ikibaloglanannesi Ozzzzz Siz fatih devlete gidiyordunuz dimi. Kullanıcı adınız dan hatirladim da aynı haftayiz🙈
[silindi] Novella bilmiyorum belki bana da tekrar gel der de öncesinde anestezi uzmanı ile görüşmemi kan tahlili vermemi nst çektirmemi falan istedi bakalım. Bu ikinci bebeğim 😊
Novella Mercan0652 Ameliyat ve anestezi için gerekli tahliller vardır onlara bakıyorlardır. Kan tahlili yaparlar muhtemelen.
Novella [silindi] Ben sordum anesteziyi ne zaman görüşücem diye ben yönlendiricem srni haber vericem dedi. 8 Nisanda kontrolüm var sorucam bu sefer
[silindi] Novella benimki önceden herşey hazır olsun istedi de sizinki de büyük ihtimalle görüş der bence de.sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🥰
Mercan0652 Novella anesteziyle biz mi görüşüyoruz ne diyoruz ki spinal istiyorum desem yeterli değil mi ne konuda görüşülüyor yani
AselM Novella Teşekkür ederim inşallah sizinde gününde gelir sağlıkla sıhhatle alırsınız kucağınıza ❤️
Sevincey Novella evet canim kavustuk sonunda. Biraz agrilarim var. Ama oglusumu gorunce hepsi geciyor😊
Novella Mercan0652 Anestezi doktoru tahliller ister muhtemelen. Bir de hangi anesteziye uygun olduğumuz da önemli bence. Henüz görüşmedim tam bilmiyorum