Sendenbanakalan İyi bayramlarınız olsun öncelikle 🩷 Kızlar adetim btti teste başladım tek çizgi çıktı saatler sonra 2.cizgi silik cıkıyor anlamıyorum neden acaba düşükten sonraki ilk adetten sonrads böyle çıkmıştı bu ikinci adet dönemim
hanimhanimcik Sendenbanakalan yumurta büyümemiş demekki silik çizgi yumurta büyüyor demek tam kırmızı çizgi de yumurtlama veya çatlama ama tüm ay boyunca hep silik çizgiyse bir doktora gidip yumurtalıklarınıza baktırın derim. birde saatler sonra çıkan şeylere itibar etmemek gerekiyor ilk 10 dk içinde ne çıkıyosa o
Sendenbanakalan hanimhanimcik yumurta büyümeden adet olunur mu adetlerim de düzgün sadece düştükten sonra tekledi bi iki
Gul1402 Kuzum ilk başlarda 2. Çizgi hep silik çıkar sonra mesela benimki 15. Gun bi anda koyulasti 2. Çizgi sende de öyle olur büyük ihtimalle
hanimhanimcik Sendenbanakalan onu doktora danışmak lazım ama yumurta gelişiyor sonra çatlıyor adet ondan olunuyor diye biliyorum