Benim değerim düşük diğer hamileiğim folik asit eksikliğinden anomali sonuçu sonlandırılmak zorunda kaldım değeriniz çok yüksek değil ise folbiol kkulanılabilir ama yüksekse elbette daha düşükde kullanabilirsiniz ben kaç tane perinatoloğla konuştum bunun bir zararı varmı özel deki doktarlar bunu önermiyor diye oda fazlası idrar ile atılıyor depolanan birşey değil bu dedi belki de 4 tane perinatoğa sormuşumdur hiç biri folbiol için bunu demedi neden özel doğum doktorları bunu söylüyor da perinatoloğlar bunu söylemiyor