Slnyela Merhaba kızlar nasılsınız, iyi bayramlar dilerim herkese. Bu gün ilk muayeneye gittik ve herşey güzel dedi ebemiz ancak gerdiği fotoğrafda kesenin yanında bir karanlık var o kanama alanı olabilir mi? Tecrübesi olanlar yazabilir mi?
Selim_Alparslan Slnyela canım eger olsaydi söylerlerdi başka bir şeydir o . Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Busra2013 Slnyela benimde cizdigim yer kan toplanmis dedigi yer sizde biyle gozukuyormu bana hicbisi olmaz kendi gecer dedi ilac vs yazmadi 12 haftada gittim alan gitmis ama vajinal kanamam hic olmadi bende yurt disindayim bubarada
269522 Slnyela eğer varsa da birşey yapmıyorlar zaten canım korkma bol su iç ve uzan dinlen yorma kendini stres yapma geçiyor benim de olmuştu dinlen dedi sadece geçti de :)
Slnyela Selim_Alparslan ben yurtdışındayım ebeye sorduğunda olabilir dedi yani kesin bişi söylemedi onyuzden biraz endişeliyim.
Selim_Alparslan Slnyela anladım yani olabilir demesi çok saçma var mı yok mu ? 🙄 doktorun olsa söylerdi canım. İnşallah yoktur
Ayse10 Tugba29_ merhaba büyük müydü kanama alanınız? Ne kadar sürede geçti acaba? Bende de aynı durum var neredeyse sürekli yatıyorum ve günde 3 defa progestan kullanıyorum sersem gibi oldum.
esmabulut Busra2013 kanama alanı bebek büyüdükçe kayboluyormuş o yüzden stres yapmayın istirahat edin:))
Tugba29_ İki oğlumda çok iyi hatrlamıyorum baya kanama oldum bundada çok büyük değildi bna göre progestana da alerjim var sadece iğne vurulabiliyorum vuruldum geçti