Yelizarvs 18+2 haftalık hamileyim bebeğimin hâlâ hareketlerini tam olarak hissetmiyorum zaman zaman o kadar az şekilde pıt pıt oluyo ama gaz mı anlamıyorum normal mi acaba
KumpirsMom Yelizarvs ben net bir şekilde 22. Haftada hissetmeye başladım göbek bölgen yağlı ve kilolu hamile kaldıysan yada rahmin gerideyse 24. Haftaya kadar hissetmemiş olman normal sayılıyormuş☺️
yagmur_17 Yelizarvs normal canim endise etme ben 19 un sonuna dogru hissetmeye basladim ama boyle icimde solucanlanma gibiydi 22 ve 22den sonra net hissetmeye baslamistim senin karın yapinlada alakasi varmis hissetme olayinda sonra rahmin kalin tarafi yukardaysa gec hissedermişsin benim oyleymis detaylida pernetolog o sekilde soylemisti 19 un sonuna dogru gissettim diyince sansliymissin demisti mesela merak etme 22 den sonra nasipse hep pit pitlayacak 😍
Rrrrrrrr 19.Haftada hissetmiştim ilk ,kendini belli ediyor zaten ,çok güzel bir his Allah isteyen herkese nasip etsin 🌸