Merve_kucuk Hifaakim Bence 7 Nisan da iş başı yaparlar gibime geliyor. Numarası varsa arayabilirsiniz sağlık ocağını.
mucizem4423 Hifaakim sağlık ocağında hemşireyim 7 Nisansa iş başı yapıcaz kuzum bazı aciller bakmıyor maalesef
gizzzy35 Hifaakim Aciller artık bakmıyor ama şöyle yapabilirsiniz. Çok ağrım var dayanamıyorum ama gebelik şüphem de var derseniz ilaç verdikleri için riske atmayıp kana bakabiliyorlar
Merve_kucuk Hifaakim Bazı aciller bakmıyormuş burda görmüştüm. Ama hamilelik şüphem var kanda bakalım diyebilirsiniz.