Beybyi Kızlar hangi evraklarla nereye başvuru yapacağız bu ikisi için bilgisi olan var mı yeni doğum yaptım
deletedmom43191 Beybyi doğum belgesi ile başvuru yapılıyor süt parası sgk veriyor doğum parası sosyal hizmetler
SMYR_A Beybyi bende yaptım başvuruyu doğum belgesi kimlik fotokobileri bir de sanırım nüfus da bir belge veriliyor başvuru belgesi onu da dolduruyorsunuz.
deletedmom43191 Beybyi başvuru yapınca hemen geçici kimlik belgesi veriyorlar 4 gün sonra geldi bizim gerçek kimlik
HazelSeren deletedmom43191 hastane bıze baska bır belge o dedı ama allah allah dogum belgesı var elımızde ama analık belgesı dedıgı seyle süt parasına başvuru yapılabılıyomuş