Kızlar selam, iyi bayramlar. son adet tarihim 10 Ocak. Bugüne kadar ultrasonda hep günü gününe çıkıyordu. Bugün kontrolüm vardı. 11+3 olmam gerekirken cihazda 10+6 (yada 10+4) çıktım. Doktorum bebeğin pozisyonu ile ilgilidir dedi. Bu durum normal mi acaba , yaşayan var mı.