Minikfasulyem_1 saat yazmamızın sebebi gündüz sütü gündüz, gece sütünü gece vermek içindir. Birebir aynı saatlerde olmasa da o saate yakın zamanlarda vermeniz daha iyi olur.
Sebebi de gece ve gündüz süt içeriği değişkenlik gösterebilir. Mesela gece sütünde uyku için gerekli sakinleştirici şeyler gündüze göre daha yoğun olabilir.