Ozge1616 benim 12.haftamda rahim ağzı kısalığı teşhisi konulmuştu. 26 mm ile 30 mm arasında demişti doktorum. 25’in altına düşerse serklaj yaparız demişti. Her 2 haftada bir kontrole çağırdı ilaç falan da vermedi. Normal hayatına devam edebilirsin demişti bana. En son 16.haftamda gittim sordum uzunluğunu ölçtü hiçbir sıkıntı yok dedi. Hiç üzülmeyin aslında üzülmeyin demekle olmuyor hala bile panik içindeyim ben annelik şimdiden başlıyor. Ama kısalmayabilirde kafanızı oraya taktığınızda inanın daha kötü bebeğimiz için. strese giriyoruz onlarda giriyor. Allah zamanında sağlıkla doğurmamızı nasip etsin