Hanımlar merhaba 15+2 haftalık hamileyim 16ya girdim artık çok şükür bazen kasığıma oturup kalkınca hızlı mı yapıyorum farkında değilim bi batar giriyor anlık bir de afedersiniz tuvalette ıkınmada öyle çok değil hemen saniyelik ıkınma ile bir sorun olmaz değil mi ya da uykudan uyanınca gerneşme deriz biz esneme böyle onda da vücut kasılıyor ya bebeğe zararı yoktur bunların değil mi bunların Allahın izniyle kötüyü düşündüğüm için değil ilk gebeliğim merak ettiğim için soruyorum 😌ne zaman yapsam aklıma geliyor bu haftalarda ne gibi belirtileriniz var yazar mısınız lütfen 🫶🏻