Kızlar ilk gebeliğim ve zayıfım genel olarak zayıflarda daha çok çıkar denilmişti oysaki ama anlamadım zaten iştahsız biriyim ama göbeğim hiççç yok resmen nedennnn eee tabi tüm hamileler gibi karnımın büyümesini sabırsızlıkla bekliyorum sizinki ne zmn büyüdü ?