mrvksen benim doktorum akşam yemeğinden sonra 1 tane iç demişti sonra kramplarım haftam ilerledikçe arttığı için bir süre günde 2 tane içiyordum bi kahvaltıdan sonra birde akşam yemeğinden sonra kullanıyordum sonra kramplar geçince tekrar günde 1 e düşürdük şuan 32.haftamdayım ilacım bitti gidince ne yazacak bilmiyorum ☺️