Sağlıkla kolaylıkla geçsin inşallah. 5,5 yıl önce sezaryen oldum. Ameliyathane soğuk oluyor çıktıktan sonra omuzlarınız için kas gevşetici krem. Ben de bilmiyordum hastane ameliyattan sonra odama getirmişti. Hastanenin böyle bir hizmeti olmamasına karşı siz hazırlıklı gidebilirsiniz. Ameliyattan sonra karnınız boşaldığı için ve Rahim hala çok büyük olduğu için yürümek için kalktığınızda sanki karnınız öne düşecek gibi hissediyorsunuz ve bu yürümenizi zorlaştırıyor. Bu hissi yaşamamak ve rahat hareket etmek için abdominal korse öneriyorum cırtlı oluyor medikalcilerden bulabilir eşiniz. Korseyi takıp bol bol yürüyün gazınızı atmak ve büyük abdest e rahat çıkmak için bu kısmı atlattığınızda sonrası çok kolay olacak inşaAllah.