Yzey Rabia_ylc benimde sandım va rsanirim nasılsın oluyor onuda anlamadım katılmam var ağrım var bu sancı mi nasıl anlayacağım ki
T-B-H Kız neyi bekliyorsun evde mi doğuracan hemen git hemen git 😇🙂 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Rabia_ylc esrasavas gittim 2 cm açıklık sadece şuan nst bağlı sancı hala 10 dk bir ama açılma yok bebek kanal da ama açılma olmuyor
Ceyss3 34 haftalığım bende dehşet sancı bele vurdu dr geldim 1 parmak acıklık var ve dehşet sancım cıktı akciğer iğnesi vs serum ilaçla durdurduk sancıyı şimdide suyu azalmış yani sınırdaymış başına gelen oldumu :(