Hamileliğimin başından beri alttan muayene tehlikeli diyolar 2 aydır geçmeyen bel ve ciğer ağrısından doktora gittim ve nolur nolmaz diye altten da muayene etti eşimin ailesi o muayene sonrası uzanmamı ve çok tehlikeli olduğunu söyledi doğru mu? Bir de benim gibi geçmeyen bel ve ciğer ağrısı yaşayan var mı ağlatıyor resmen