bhtrolcay tatlibebegim_ Herkesin bi derdi var,durur içerisinde.. bende çok üzüldüm mekanı cennet olsun..😔
Edizhr Yaa evet ölüm bile güzel olmalı bayramda ölenlere çok üzülüyorum demişti bı konuşmasında ölüm bile büyük olmalı dedi bayramda öldü ağzımızdan çıkan her söze dikkat etmemiz lazım mekanı cennet olsun ne diyelim