Gazelllll Gebeliğin son aylarında doğum Yapmadan önce memesinden süt gelen oldu mu böyle bir şey duydum ama benim ilk çocuğumda hiç olmadı o yüzden sütüm az geldi sütü çok olanda son ayda memelerinde süt geliyormuş doğru mu
mlkkk Gazelllll hormonlarla alakalı bi durum diye düşünüyorum ilk gebeliğimde 24haftadan sonra geliyordu geceleri özellikle atletimde kuruyordu bunda 31 oldum daha gelmedi ama ilk gebeliğimde göğüslerim doğumdan hemen sonra taş gibi olmuştu mastit olmak üzereydim. Dediğiniz gibiyse bunda fazla olmaz gibi doğumdan sonra bakalım 😅
Bebegim3444 Gazelllll ilk gebeliğimde çok erkenden başlamıştı süt gelmesi. Artık üstüm ıslanırdı epey. Doktorum asla dokunmamam gerektiğini erken doğuma sebebiyet verebileceğini söylemişti uyarıcı özelliği olduğu için. Dogrumudur bilmem ama evet doğum yaptığım gbi sağım yapıp biberon doldurdum
Shnkh Gazelllll benimde hiç gelmedi ama geçen gün hemşire uyardı gelirse elleme diye eğer elleyip sikarsan erken doğumu tetikliyormue
Gazelllll mlkkk bende ilkinde olmadı ikincisinde olur diye düşündüm ama yine olmadı nasipleri o kdr sanırım .