busraoz97 öncelikle hayırlı olsun bebiş. Kasıkta ağrılar, batmalar, regl olacak gibi hissetmek, gazın olması, bel ağrısı vs ilk haftalar oluyor bebek yerleşirken hatta 12 ye kadar bile sürebilir. Sonra da başka ağrılar başlayabiliyor bebek büyümesinden kaynaklı. Normal yani ama çok şiddetliyse ya da bu duruma kanama ya da lekelenme eşlik ediyorsa doktora gitmelisin. İlk haftalar bi anda sık sık çişe çıkmak normal ama kaçırma bende olmadı açıkcası. Çiş sürekli var gibi geliyorsa eğer bi idrar tahlili yaptırabilirsin belki idrar yolu enf vardır, ilk haftalarda olabiliyor. 🌸