Feslegenyavrusu Arkadaşlar 2 li taramada kan testinde 50 nin altındaysa beta erkek , üstündeyse kız diye tahminler duydum, doğru mu böyle bir şey? Buna göre cinsiyet tahmini yapan var mı acaba
Feslegenyavrusu yasmincasmin ay sağlıcakla gelsin, herkes bir şey diyor cinsiyet için hangisine inanacağımı sasirdim :)
Zge12 Feslegenyavrusu doğruluk payı var mıdır canım bilmiyorum ama 😊 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🥰😘