Endoplazmik Arkadaşlar ana kucağı ne aldiniz, ne almak faydalı, mamma smile vs yorumlari okuyorum demiri kırılanlar varmış yorumlarda okudum, evde bir de oğlum var, sağlam olsun istiyorum lütfen tecrübelerinizi benimle paylasinn
sehnazz000 Endoplazmik bütçe varsa babybjörn 3 çocuk büyüttü hala taş gibi Başka çocuk düşünmüyorsanız kolay satarsınız
rosatue Endoplazmik Mamma değil de babybjörn veya munchkin tavsiye ederim. Munchkin kendi sitesinde uygun.
Betamom Endoplazmik smile cok küçük. Ben premium aldım. Arkadasın bebeği vardı önce onda kullandım gayet ideal ve hoştu