Ezgiezgi34 sırt üstü yatmanın zararlı olduğu konusuna en mantıklı bulduğum açıklama şuydu; omurgalar sırt üstü yatınca kan basıncını etkiliyor ve bebeğe giden oksijen azalıyor uzun süre o şekilde yatmak bu sebeple önerilmiyor ve 20. Haftalardan sonra daha dikkatli olmak öneriliyor . Çoğumuz hamile yastığını gereksiz buluyoruz ama o sırt desteği ; uyurken bilinçsiz halde sırt üstü yatmamızı engellemek içinmiş. Burda bebeğin haftasının yazılı olduğu sayfada altta bebek ve anne için ayrı ayrı bilgiler paylaşılıyor ya günlük oradada aynı bu yazıları okumuştum 20. Haftaya yakın , bana mantıklı geldiği için hamile yastığı henüz almadım yorganı dürüm yapıp hamile yastığı gibi kullanıyorum eşimide uyardım eğer sırt üstü yattığımı görürsen gel çevir beni diye oda yapıyor sağolsun böyle önlem aldım ben