Ass234 Kızlar nasılsınız, nasıl gidiyor hamilelik son durumlar nedir ? Gelin sohbet edelim. Doğumu hızlandırmak için neler yapıyorsunuz?
Edanurylm Ass234 38 oluyoruz ama bişey yapmıyorum bekliyorum korkuyorum yaparsam bişey olur diye keşke yapsam yürüyorum merdiven inip çıkıyorum ama yok sancım varmış doktor dedi bugünlerde olur diye ama yok perine masajı yapmak istiyorum yapamıyorum eşimde korktuğu için yapamıyor öylece kaldım
Sultan2533 Ass234 38+5 ama hiç geleceği yok gibi yeri rahat sanırım🥹 35-36 haftadan belli çok alta baskı yapıyor iyice ağırlaştım oturup kalkmak bile çok zor oluyor Allah yardımcımız olsun inşallah… hızlansın diye bir şey yapmadım çünkü ilk bebeğimde denemiştim 41e yakınken doğdu vaktini kendileri belirliyor 🥰
BusraNur01 Ass234 39+1 an itibariyle😅☺️ Gelmeyen bir kızçee🫶Aslında pek bişe yapmıyorum gün içinde fazla aktif kalıyorum birde haftanın 3 günü ilişki deniyorum . Artık gelsin istiyorumm son haftalar birşey olacak korkusu sardı bile🥲
epltkp Ya ben bugün üç dört dilim tatlı yedim ondan mıdır nedir saatlerdir hareket halinde tedirgin olmuyor değilim 38+3 oldum🥹
Ass234 Edanurylm aynı durumdayım 2 hafta önce açıklığın var bu hafta doğurabilirsin dedi doktor hala bekliyorum🥰 sancı da çıkıyor ama tık yok
Selin-Merve 38+2 artık gelmesini bekliyoruz sağlıkla ananas hurma herşeyi yiyorum biran önce kucağıma alırım inşallah
Ass234 Sultan2533 maşallaah 41 e kadar beklerse ben biterim herhalde🙈 şaka maka sağlıkla gelsinler ama insan gerçekten zorlanıyor psikolojik olarak da ..
Ass234 BusraNur01 ben de aynı şekilde bir de pilates toğunda vakit geçiriyorum😭 doktor her gün ılık suyla beş dakika duş al demişti onu da yapmaya çalışıyorum duşta da perine masajı yapabildiğim kadar yapıyorum
Edanurylm Ass234 yaa aslında bir an önce hem doğurmak istiyorum hem istemiyorum anlamadım sancı çok oluyor ama düzensiz
BusraNur01 Ass234 Perine masajını bende istiyorum yapmak ama kendim cesaret edemiyorum eşimde korkuyo bişe olur diye. Gerçi 2.doğumum olucak belki ilkinden kolay olur. Birde birkaç gündür bebek kasılıp biryerde toplanması arttı sizde varmı böyle bi durum ?
epltkp BusraNur01 BusraNur01 evet demekki böyle oluypr ben de tedirgin oluyordum bir yerde toplanıyor gibi oluyor
Bebekmert Ass234 an itibari ile 38 olduk 2 3 haftadır aşırı kalça bacak ağrım var gece asla uyku yok . Otururken bile nefesim daralıyor artık . 38+2 de kan durumu dolayısı ile sezeryan olacağım. Heyecan korku hepsi bir arada bekliyoruz günün gelmesini .
drnkra2025 Ass234 aminnnn🥲 hayır sadece bekliyoruz 😅 çarşamba kontrolüm var duruma göre ne yapılacak karar verilecek inşallah kendi gelir suniye gerek kalmaz 🙏🏻
Bebekmert Ass234 PLT yani trombosit değerim çok düşük kanımda pıhtılaşma yok denecek kadar az. O yüzden zorunlu sezeryan oluyorum
BusraNur01 epltkp evet demekki normal son haftalarda. Poliklinikler bayram tatilinde ama acile gidip bi muayne olup nst bağlanmak isticem kafam rahat olsun en azından inşallah ilgilenirler
Aylakadin 38+3 olduk bugün dışarı çıkıp biraz yürüdüm ve kuyruk sokumunun orası ağrımaya başladı bebek sanki iyice aşağı indi gibi hissediyorum. Ama başka herhangi bir belirti yok . Sizce bu doğum belirtisi mi
Ass234 Aylakadin benim çok uzun zamandır ağrıyor bi kaç herkeet var onları yapınca rahatlıyorum, yürüyünce ayakta kalınca veya oturunca ağrıyor baskı yapıypr artık vücut ,bence doğum belirtisi değil🥹