Arkadaşlar 10 Martta korunmayı bıraktık folikasit başladık 7 Nisan sonra ki regl günüm daha bir hafta var ama bugün benim kasıklarım ve belim aşırı ağrıyor. Bu normal mi acaba hamilemiyim ilk hemen kalınmaz diyordum ama bugün ağrım olunca düşündüm benzer yaşayan var mı?