Ben koymamıştım. Hemşire bebeğin midesi zeytin kadar bebek doyar dedi ama sezaryen olunca sütüm gelmedi bir türlü. Bebek ağlıyor bir sorun var belli. Sonra eczaneden mama aldırıp çay kaşığıyla verince çocuk uyuyuverdi. Açmış meğerse yavrum. Bence çantaya mama alın açlıktan bebeğin kan şekeri düşebiliyor, susuz kalınca da sarılık oluyor