Kızlar çok kötüyüm 2 aylık bebeğim gribal enfeksiyon oldu doktora götürdüm ciğerlere inmemiş tedavi uygulamayalım dedi yarın tekrar getirin kontrol edelim dedi ben çok suçlu hissediyorum kendimi onu koruyamadım çok masum bakıyor mama ve süt almıyor çok az içiyor birşey olur mu😭😭😭😭😭😭😭😭