Esraknr o zamanda yapıyordum bir kaç günde bir test 13. Günü çok silik çizgi ile 58 çıkmıştı ve hayatımda ilk defa gecikmişti kimyasalla sonuçlandı şimdi tekrar gecikme yaşadım 4.günü kan vermiştim negatif çıkmıştı acilde serum felan vermişlerdi bana o günden beri test yapmıyordum taki iki gündür göğsüm çok hassas diye acaba mı dedim