Doğum yaptığım zaman ilk kızım 4 yaşında olacak. Memeyi 1buçuk yaşında bıraktı ama son zamanlarda karnımın da büyümesiyle “ben meme istiyorum” demeye başladı. Böyle bir süreç yaşayan var kı? Doğumdan sonra yeni bebeği emzirirken “ben de istiyorum” derse nasıl bir yaklaşımda bulunmalıyım, neler söylemeliyim hiç bilmiyorum.