zeynep3321 ahh ben de senin gibiydim ilk haftalarım hep kanamalı geçti, sonra 23. Haftada detaylı ultrason randevum vardı ona kadar resmen anksiyete sahibi oldum sürekli kafama taktım. Ama inan bana hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür güzel geçti. Hiç korkma her şey allahtan biliyorsun ki… ve detaylı ultrason çok önemli bir şey. Bebeğin her şeyine bakıyorlar, bişey olsa da erkenden önlemini alıyorlar. Hiç korkma 💖