5+2de doktora gitmiştik sadece kese göründü 10 gün sonra tekrar gelin dedi 2 gün önce 6+4 te gittik. Karından baktı göründü ama çok net değildi. Vajinal ultrasonla baktı yolk sac ve ucunda minik atan kalbi gördük ama sesini dinlerken çok yavaştı zaten çok kısa dinletti 2 sn filan. Normal olduğunu söyledi doktor ama benim izlediğim videolarda gümgüm atıyordu niye böyle az dedim, telaş yapacak birşey olmadığını bir hafta sonra tekrar gelmem gerektiğini söyledi. Ben baya stres oldum normal mi bu durum yaa hızlanır mı kalp atışı haftaya yoksa beni korkutmamak için mi öyle dedi çünkü dayanamadım ağladım baya.