bella_xx eliftoo evet banada adet olursan adetinin 5. günü başla günde bir kere iç 5 gün boyunca dedi 6. günde gel dedi çoğu herkes 6. günü çatlatma iğnesi yaparlar diyor
Busranur_mnts bella_xx ben klomen kullandım 1 şubatta 5 gün beni 10 şubatta çağırdı doktor ilacın bitiminin 5. günü sizi öyle duyunca şaşırdım zaten o zamanda yumurta gelişmemişti bende
Busranur_mnts Maviss718 yaa bana da dua edin benim geçen ay ilk klomenimdi doktor yumurta gelişimi olammış adeti bekle demişti hamile kalmışım kese oluştu ama düşük yaptım 15 gün önce şimdi de adeti bekliyorum yine ilaç kullanıcam inşallah bu sefer tutar